Minhyuk the Squirrel;


+facebook

+twitter

+fanfiction

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH
Squirrel Say

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .

Status : Hyee pretty/hensome follow me | And to you all ILYSM

About Me
Saidatina Aishah
Sweet 18
9 September 1997
Kedah
Squireel Board
Spread Your Words Here.
be nice ♡.
Squirrel Followers

Credits
Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Aisyah
Best Views :B T O B
Muktamad ! ! !
Assalamualaikum  , selamat malam . Awak sihat ? kalau sihat alhamdulillah :) Sha dah buad keputusan , Mulai sekarang sha dengan dayat dah tadak apa-apa hubungan . Sha rasa sha buad keputusan yang betul. Walaupun sakit sangad hati ni , payah nak lupakan dia . Sha tetap akan try lupakan dia . Bukan senang taw nak lupakan orang yang kita sayang . Now sakit sangad kepala, Ya Allah tabahkan lah aku :') sha akan cuba tak ganggu dia . Oleh itu , heeeeee sha dah patahkan sim nomber Maxis sha , dah blok FACEBOOK dayat . Kejam kan shaa ? Apa-apa pun nih untuk lupakan dayat :') Nomber Celcom insyaAllah esok sha blok sbb nomber Celcom boleh gayut lagi 10 jam . Tak taw nak call sapa , then mesej lagi 400 mesej . Tak mesej ngn sapa-sapa lagi . Sha bodoh kan ? Habis kredit 3 ringgit macam tuh ja . yaaa Saya sangat BODOH . Orang pandai je tak reti nak hargai orang , Sha bangang kann ?  Saya Double bangang , double bodoh 


*
Dear awak , saya tak pernah menyesal untuk memiliki awak, untuk mencintai awk. Tapi saya cukup menyesal kalau awak tak pernah nak hargai saya :')
Written by Me at 05:28 0 Melody{s}